KLIENTU PROGRAMMA
KLIENTU PIESLĒGŠANA. KLIENTU CENU LAPA.
Klientu apkalpošana Latvijā un ārzemēs.
- Tradicionālais variants ir vienkārši pārdot preci no saviem iepirktajiem krājumiem, akcijām utt. Tavs ieguvums ir starpība starp iepirkuma un pārdošanas cenu, kas var būt kā minimums 20% vai pat līdz 50% liela. Tev ir tiešais kontakts ar savu klientu, kas ir svarīgi un veidotu ilgtermiņa attiecības.
- Otrais variants ir Tiešā Klientu Apkalpošanas Programma. Katram partnerim ir savs interneta veikals. Piemēram, ja Tavs ID numurs ir 123456, tad Tavs interneta veikala links ir: www.123456.fitline.com Klients iepērkas tavā PM interneta veikalā. Šajā gadījumā klients kļūst par reģistrēto klientu, viņu apkalpo kompānija pa tiešo, tas ir, gan iekasē samaksu, gan piegādē preci (to dara attiecīgā klienta mītnes zemes pārstāvniecība vai, ja tādas nav, tad attiecīgais reģionālais centrs). Šī programma strādā gandrīz visā pasaulē. Tavs ieguvums ir 15-25%, kurus saņem kopā ar struktūras bonusu aprēķinu.
Arī Latvijas partneri strādā ar šo programmu, piesaistot klientus visā pasaulē.
Uzmanību! Uzmanību! Uzmanību! Klientiem, kuri dzīvo Latvijā, Tiešā Klientu Apkalpošanas programma strādā sekojoši:
- Partneris patstāvīgi izvedo pasūtījumu klientam pasūtījumu lapā, komentāros ierakstot savu partnera ID numuru. Pēc pasūtījuma pabeigšanas, klients saņem rēķinu savā epastā. Pasūtījuma kopija nonāk arī FitLine Latvija Pārstāvniecībā un pēc apmaksas saņemšanas, tiek nosūtīta prece. Savukārt klients tiek reģistrēts zem attiecīgā partnera.
- Nākošo pasūtījumu var sagatavot tādā pašā veidā vai arī nosūtīt klientam saiti uz pasūtījuma lapu, lai veic pasūtījumu patstāvīgi.